پیامک شب یلدا شب زایش میترا
نوشته شده توسط : مرتضی

امشب جایی نری میخوام بشمرمت

جوجو یلدات مبارک

 

 

 

محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی 
روی گل شما به سرخی انار

 

 

 

یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست 
شب یلدا مبارک!

 

 

 

 

 

بیا ای دل کمی وارونه گردیم 
برای هم بیا دیوونه گردیم 
شب یلدا شده نزدیک ای دوست 
برای هم بیا هندونه گردیم 
شب یلدا مبارک

 

 

 

 

روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه ، روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه 
یلداتون مبارک

 

 

 

 

شب یلدا کنار یار بودی 
به او دلبسته و بیمار بودی 
شپش هایش گرفتی از سر شب 
تو ِ نادان مگر بیکار بودی؟

 

 

 

شب یلدای من آغاز شد.... 
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه..... 
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست 
بی من یلدایت مبارک

 

 

 

آری امشب شب یلدا است..... 
شب فال..... 
شب عشق..... 
شب هندوانه..... 
وشب آزادی وشب رهایی 
چیزی به یادم نمی آید 
جز اینکه 
امشب شب تنهایی من است 
یلدایت مبارک

 

 

 

من بلندای شب یلدا را 
تا خود صبح شکیبا بودم 
شب شوریده ی بی فردا را 
با خیال تو به فردا کردم 
چه شبی بود !؟ 
عجب زجری بود !؟ 
غم آن شب که شب یلدا بود

 

 

 

شب یلداست 
دلم در خواب پروانه شدن بود 
ولی افسوس 
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان 
کنار سفره ای از عشق خالی ... 
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

 

 

یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .
یلدا مبارک

 

چنین با شور و نغمه – شعر و دستان
خرامان می رســــــد از ره زمستان
شمردم مــــن ز چلّــــــــه تا به نـــوروز
نمانده هیچ؛ جز هشتاد و نه روز !
کنـــــون معکــــــــــوس بشمارید یاران
که در راه است فصــــــــل نوبهاران . . .

 

 

 

از همین امشب خود را در برابر زمستان سرد بیمه کنید
طرح پیش فروش بوسه های داغ شب یلدا با طعم لبو اغاز شد.
برای ثبت نام لپتو بیار جلو… ماچ!

 

 

شب هجرانت ای دلبر، شب یلدا است پنداری
رخت نوروز و دیدار تو عید ماست پنداری
یلدا مبارک

 

 

 

 

امشب، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم
تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم

 

 

خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود
من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام
سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز
از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام 

 

 

 

یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند
اى خواستنى ترینِ شب ها!
طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، شیرین است 

 

 

 

امشب کلاغ ، خواب به چشمش نمی رود
از ابتدای قصه برو تا به انتها:
میخواستم ،  نشد! به همین سادگی
همین آجیل ” تو” گشای مرا این مغازه ها

 

 

 

 

مژده داد منتظر با

 

 

ش، یلدا نزدیک است…
شاید او نمی داند طولِ درد و غم انتظار در شب یلدا،
به اندازه ی همان ثانیه های کوتاهِ بلندی اش بیشتر است . 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک شب یلدا شب زایش میترا , ,
:: برچسب‌ها: SMS Yalda night of the birth of Mithraجوک مورد داشتیم,جوک جدید,جوک ضد حال,چوک ضد دختر,جوک ضد پسر,پیامک جدید,داستان,جوک کولر,جوک یارانه,حکایت,جوک منحرفی زشت,پیامک عرفانی -SMS mystical,جوک داعش,پیامک استقلالی تاج,پست های عاشقانه,جوک ایرانسل,جوک پسته,جوک حمید معصومی نژاد,جوک شامپو پرژک,اس ام اس,sms,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عرفانی ,اس ام اس منحرفی داستان مرد گوژپشت ,joke,داستان وحکایت های شیرین ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: